Medlemsklubbar

Har du koll på vilka medlemsklubbar som har mest att erbjuda för dig som älskar skor. Ta reda på vilken medlemsklubb som passar dig bäst och om hur du gör för att samla poäng som kan ge dig saftiga rabatter.

Få rabatt på skor med bonus

Feetfirst är medlemsklubben som avslöjar att flera olika kedjor har samma ägare. Alla köp du gör på Nilson Shoes, Skopunkten, Din sko, Ecco, Jerns och Radical Sports samlas som poäng på samma konto, allt du behöver är att registrera dig på ditt personnummer. Du får 2 % bonus på alla dina inköp som utbetalas i steg om 25 kr. Du samlar och använder poäng i alla butiker och på feetfirst.se

Skokedjan Rizzo finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala och ger 2,5 % återbäring på de köp du gör hos dem. Du får även bonus på köp gjorda på rizzo.se, men bonuscheckar måste användas i fysisk butik.

Sist men inte minst har vi Scorett, deras medlemsklubb Solemate ger bonus i steg med ett poäng för varje krona du betalt i butik. 2 000 – 4 999 poäng ger 50 kr i bonus, 5 000 – 7 499 poäng ger 150 kr i bonus, 7 500 – 9 999 poäng ger 300 kr och allt över 10 000 poäng ger 500 kr i bonus.